niedziela, 3 marca 2013

WAŻNE

Po przemyśleniu paru rzeczy zrozumiałam ,że nie warto pisać. A ja nic tego nie będę mieć. Nie ,że mam coś za pisanie wam tu czy coś. Ale teraz właśnie zauważyłam ,że moje wypociny OPOWIADANIE jest nie takie jak chciałam. Miało być więcej hmm, tego czego nie ma. Lecz tu moja wina i konkursu. Wszystko zaczęłam pisać w streszczeniu i małych ilościach. 
Mam do was pytanie i jest to dla mnie ważne. Chce byście przeczytali ten post, potem wszystko co napisałam czyli PROLOG i 12 rozdziałów i się zastanowili. Czy mam to dalej pisać czy POZWOLICIE MI ZACZĄĆ OD NOWA. Ale wtedy obiecuje ,że nie zawiedziecie się. Będą na pewno dłuższe rozdziały, więcej opisów przeżyć i chyba to będzie ciekawsze od tego co tu jest.
Czekam na wasze opinie, błagam was o szczerość. Wiem ,że dużo od was wymagam, ale to dla mnie ważne. Liczę na was, kochanym czytelników. 
Kochani pozwólcie mi zacząć od nowa. PROSZĘ WAS! ~Panda

5 komentarzy:

  1. NIE KOŃCZ TEGO! JASNE?
    PISZ, NIE PRZEJMUJ SIĘ! WSZYSCY DOSTRZEGĄ TO Z CZASEM! NIE ZAŁAMUJ SIĘ OD RAZU! FAKT, NA POCZĄTKU BYŁY ZA KRÓTKIE ROZDZIAŁY, ALE TERAZ SĄ DOBRE!
    MUSISZ SPRÓBOWAĆ, BO INACZEJ ZA KAŻDYM RAZEM BĘDZIESZ ZACZYNAĆ OD NOWA! I NIGDY NIC Z TEGO NIE WYJDZIE! NIE PISZ OD NOWA, CO JEDYNIE INNĄ HISTORIĘ! SKOŃCZ CO ZACZĘŁAŚ!ZAWSZE JESTEŚMY Z TOBĄ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. oj noo pisz dalej no :C !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chce dalej to samo :C

    OdpowiedzUsuń
  4. jak tu widać to raczej wszyscy chcą żebyś pisała dalej, więc pisz dalej bo ja tez chce dalej !! - Nacia :*

    OdpowiedzUsuń