sobota, 20 kwietnia 2013

Informacja

Kochani chce was przeprosić. Niestety dopiero jestem w trakcje pisania PROLOGU do drugiego sezonu. Więc powinnam go dodać dopiero w przyszłym tygodniu, a nie tak jak myślałam.
W planach miałam zamiar dodać go dzisiaj lub jutro. Lecz mój laptop nie pozwala na to. Do tego mój czas nie pozwolił na skupienie się i napisanie dalej. Mam do tego sprawdziany próbne przez 3 dni. Udręka i tyle nauki. Chyba mnie rozumiecie.
 Jak macie jakieś pomysły na dalej lub coś innego to napiszcie tu lub na TT, a ja wezmę was pomysł pod uwagę. Nie wstydźcie się.
Mam nadzieje ,że nie zabijecie mnie za to i będziecie dalej czekać. Przepraszam was raz jeszcze!

~Panda

3 komentarze:

  1. :(( Rozumiem!
    Mam nadzieję, że wkrótce pojawi się coś nowego :) xx

    OdpowiedzUsuń
  2. nic sie nie stało! warto poczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem cie bardzo dobrze. Będe czekać ile trzeba! <3

    OdpowiedzUsuń